Wednesday, January 19, 2011

Allah.. sungguh, aku malu..

Assalamualaikum dunia..
Alhamdulillah3, syukur padaNya, kerana masih mampu bernafas di dalam kedinginan yang mencengkam ini, masih mampu melangkahkan kaki ke sekolah,
masih mampu melakukan aktiviti seharian yang insyaAllah berada dalam redha Allah..
sungguh! nikmat2 yang kita perolehi pada setiap hela nafas kita, tidak terkira banyaknya, takkan terhitung meskipun kita ingkar padaNya..
Subhanallah! Astaghfirullah..


Ya Allah..
sungguh aku malu,
sedang diri ini dalam belenggu dosa,
namun Kau tak putus mencurahkan nikmatMu..

Ya Allah..
sungguh, aku malu untuk meminta dariMu..
namun Ya Allah..
hanya Engkau yang aku sembah
hanya Engkau tempat ku bergantung..
kurniaknlah aku kasih sayangMu..


Ya Allah, ampunilah dosa-dosa kami, dan tsabatkanlah hati-hati kami di jalanMu..

mari berkaraoke sikit ,klik sini :  DOA KALBU

catatan hati kerdil (^^)/

No comments: