Friday, May 14, 2010

PRINCESS REUNION~

Assalamualaikum...
minna~~ genki kai!!!
harap2 sihat...
rindu kt semua.. lame x dgr khabar briter.. ade yg menyepi terus dari semua... ade yg mcm chipsmore(waaa da lame x mkn), ade jgak yg mcm chips a hoy.. (hihi sape tu?).. mcm2 ade la..
jadi,, utk mengembalikan ikatan hati2 kite.. ape kate kite spend sikit mase kite... kite kongsi khabar berite.. kongsi berite gembire.. berite sedih.. masalah ape2 ke... dgn kwn2 kite... alaa.. mcm kite pnah buat kt aaJ dulu.. melepak bilik sape2.. x kire mase (^^)
cume.. bezenye kali ini.. kite hanye mampu berkumpul di alam maya... x mampu nak bertepuk tampar dgn sume org macam dulu.. tp tu bukan penghalang kite kan...? asalkan hati2 kite masih bersatu.. masih terikat.. insyaAllah..
(alamak.. mcm jiwang plak..)
jadi..di kesempatan ini.. sy menjemput anda semue... (eh2 mcm nk jemput ke mjalis kawen plak)
bukan2.. (^^) tu lmbt lagi kot..
jom kite kembalikan memori suke duke kite besame.. jom kite kongsi cerite2 kite yg lebih update (ehem2)..
mari kita hiburkan hati yg tgh  berduka... mari kite kongsi kegembiraan dgn semue.. boleh juge amik peluang tanye kadai dkat kwn2 kite yg terror x penah ilang dr kecik dulu...
mari2... 
kite jumpe di SKYPE...
setiap HARI RABU...2030-2130
anda akan dihubungi oleh salah seorg dari kami bertige iaitu: CHAH, MILAH, EL
jd.. nntikan kami mengekol ye kwn2
jumpe di alam maya~~~
sorejyaa... minna ogenkidene..

(p/s): sesape yg xde skype saye.. buleh add ye.. chah193.. sile btaw name ketika add(onegai).. n kalu ade sesape yg mmg xde skype ke.. maw berhubung care lain juge boleh btaw sy dgn kadar segere ya~~

"Wahai orang-orang yg beriman!Penuhilah seruan Allah dan Rasul, apabila dia menyerukan kepadamu sesuatu yang memberikan kehidupan kepadamu, dan ketahuilah bahawa Allah membatasi antara MANUSIA dan HATInya dan sesungguhnya kepadaNya-lah kamu akan dikumpulkan"
Surah Al-Anfal,8:24

sekadar renung2an.. juge utk si kerdil yg menaip ini ^^
Semoga Allah kukuhkan ikatan hati2 kita semua..
tc minna.. Assalamualaikum..~~

2 comments:

Anonymous said...

salam chah.rabu malam selalunye saye ade usrah la.hehe.kalau habes awal atau yotei usrah berubah baru boleh join korang.xpe ke eh?hmm.

・chahluffy・ said...

wslm..
eeto.. mazu saisyoni.. siape ni ye ??
ade usrah kah..? mmg same waktu la ye..
kalu mcm tu.. dh hbis usrah.. bru join.. pon boleh
x pon nnt kite tgk yotei kwn2 yg lain pulak mcm mane ye.. ^^